متین یک گام به قهرمانی نزدیک شد

پایتختی های والیبال

ارتباط از طریق یاهو مسنجر
1
محل تبلیغات شما
2
محل تبلیغات شما
3
محل تبلیغات شما

عضویت درخبرنامه

تبلیغات شما

برگ گرافیک

متین یک گام به قهرمانی نزدیک شد
بازديد : 838



متین یک گام به قهرمانی نزدیک شد 1

 

تیم متین ورامین با پیروزی بر کاله مازندران  یک گام به قهرمانی در لیگ برتر والیبال نزدیک شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون  والیبال، اولین بازی فینال در مرحله نهایی پلی آف لیگ برتر والیبال امروز چهارشنبه 23 اسفندماه در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران برگزار شد که طی آن تیم متین ورامین با تحمیل اولین شکست به کاله مازندران خود را به قهرمانی در لیگ برتر والیبال نزدیک کرد.
در این بازی دکتر محمدرضا داورزنی رییس فدراسیون والیبال، محمود افشاردوست دبیرکل فدراسیون والیبال، حلیم شرعی نایب رییس، امیرحسین منظمی مدیر تیم های ملی، غفار درخشنده مسئول رویدادهای بین المللی ،اعضای هینت رییسه و سایر مسئولان فدراسیون والیبال با حضور در سالن از نزدیک تماشاگر این بازی بودند. تماشاگران هر دو تیم هم که از شهرهای آمل و ورامین به سالن 12 هزار نفری آمده بودند با شور خاصی تیم های خود را تشویق می کردند.
تیم متین با میرزاجانپور، حسینی، نظری افشار، فتحعلی، تاجر، شریفات و جوردی در مقابل کاله با بازیکنانی همچون زرینی، موسوی، علیزاده، قائمی، قرا، محمودی و  پتکوویچ وارد میدان شدند و جدال دیدنی را از خود به نمایش گذاشتند. ضمن اینکه این بازی جدال دو پاسور خارجی لیگ برتر یعنی جوردی و پتکوویچ بود که در نهایت جوردی با همراهی هم تیمی هایش سهم زیادی در پیروزی تیمش داشت.
در ست اول هر دو تیم شروع خوبی را داشتند و به لطف هواداران انبوه خود امتیازات را یکی پس از دیگری کسب کردند. حرکت پابه پای دو تیم در ست اول نوید بازی جذاب و دیدنی را می داد که همین اتفاق هم افتاد. علی الرغم اینکه متین ورامین به امتیازات 8 و 16 در بازی رسید اما در پایان این تیم کاله بود که ست اول را با تکیه بر تجربه بازیکنان ملی پوشش با نتیجه 25 بر 21 به سود خود تمام کرد.

اما در ست دوم شرایط فرق کرد و متین از همان ابتدا با فاصله گرفتن از کاله سعی در پیروزی در این ست را داشت. اما کاله هم بیکار نبود و برای کم کردن فاصله خود با متین تلاش کرد که اتفاقا موفق هم بود تا جایی که در امتیازات آخر بازیکنان مصطفی کارخانه موفق تر عمل و با نتیجه 25 بر 21 شکست ست اول را جبران کردند.
اما ست سوم اوج هیجام و بازی دو تیم بود؛ جایی که تیم کاله بازهم از حریف خود در امتیازگیری عقب بود و این نماینده ورامین بود که در تمام امتیازها بازهم قدرت خود را به رخر حریفش کشید. در این بین اوج جدال در امتیازهای 23 به بعد بود؛ جایی که هر دو تیم برای به دست آوردن امتیاز پایانی و در کل پیروزی در ست تا امتیاز 31 پیش رفتند که در نهایت پیروزی از آن تیم متین با امتیاز 31 بر 29 بود.

در ست چهارم رقابت دو تیم آنقدر حساس بود که پیش بینی نتیجه کاری غیر ممکن بود چراکه همانند ست های قبل کار پیش نرفت و این تیم کاله بود که به لطف بازیکنان ملی پوش خود در ابتدا موفق به پیشروی شد اما در ادامه ورامینی ها بازهم گوی سبقت را از حریف خود ربودند و برنده امتیاز 16 شدند.

 اما در این بین حساسیت بازیها که روی بازیکنان تاثیر گذاشته بود منجربه  دریافت کارت زرد برای شهرام محمودی شد. در همین ست و در امتیاز 23 بود که بازیکنان هر دو تیم کمی وارد حاشیه شدند اما با حضور مربیان این موضوع تمام شد.  در پایان هم تیم متین ورامین با کسب امتیاز 25 این ست و بازی را به سود خود تمام کرد تا این بازی هم با نتیجه 3 بر 1 به پایان برسد.
ناگفته نماند این بازی با برخی حواشی از سوی تماشاگران هم مواجه بود.
 
نتایج کلی این بازی به شرح زیر است:
متین ورامین  -  کاله مازندران
(21-25، 25-21 ، 31-29، 25-23)




موضوع: اخبار واليبال,نتايج مسابقات,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







[تبادل لگو با ما]

Friends
تمامی حقوق مطالب برای این سایت محفوظ میباشد. قالب طراحی شده توسط: برگ گراف و ترجمه شده توسط : قالب گراف